Ústí nad Labem – Nový rok, nové systémy. Ústecký magistrát je toho příkladem. S příchodem nového roku odstartovala služba Virtuálního kiosku o Online lístku. Cílem je usnadnit lidem návštěvu úřadu.
Klient už si nebude muset tisknout papírový pořadový lístek. „Virtuální kiosek je aplikace umožňující výběr požadované služby přímo v mobilním zařízení klienta prostřednictvím webového prohlížeče. Po výběru služby rovnou žadatel obdrží On-line lístek s pořadovým číslem,“ uvedla Romana Macová, mluvčí ústeckého magistrátu.
Přínos pro občany ústeckého kraje je nesporný. Jednak se lidé mohou úplně vyhnout fyzickému kontaktu s obslužným kioskem na úřadě, což v době pandemie zajisté ocení nejeden klient magistrátu. Ale to není zdaleka vše. „On-line lístek slouží jako pořadové číslo k vyvolání. Klientům přináší i nové možnosti, jakými jsou sledování pořadí ve frontě, zaslání informace o vyvolání přímo do mobilního zařízení a také možnost pozdržet své vyvolání, pokud klient potřebuje řešit jiné záležitosti a zároveň nechce přijít o své místo ve frontě,“ dodala Macová.
Virtuální kiosek a On-line lístek jsou nové možnosti on-line objednání na přepážkových pracovištích. Návštěvníkům ulehčují objednávání již od tohoto ledna.